Tiendeo official website

Get ready for Summer Sale Opptil 25% på store mengder

Publisert i går

    Leter du etter de beste Blivakker-tilbudene?

    Hvis du er på utkikk etter de største Blivakker-rabattene, er du på riktig sted. Her hos Tiendeo har vi alle katalogene slik at du ikke går glipp av noen online kampanjer fra Blivakker eller noen andre butikker i Helse og skjønnhet-kategorien i din by. Akkurat nå finnes 1 Blivakker-katalog on Tiendeo. Bla gjennom de nyeste Blivakker-katalogene "Get ready for Summer Sale Opptil 25% på store mengder" gyldig fra fra 11/7 til til 31/7 og begynn å spare nå!

    Andre Helse og skjønnhet-kataloger

    • Logo Apotek 1
    • Logo Boots Apotek
    • Logo Vitusapotek
    • Logo VITA
    • Logo Rituals
    • Logo The Body Shop

    Blivakker, alle tilbudene lett tilgjengelig

    Blivakker

    BliVakker.no er Norges største nettbutikk for veletablerte og kjente merkevarer innen hår-, hud-, sminke- og parfymeprodukter. Nettsiden fører merkevarer fra blant annet TIGI, Joico, Redken, KMS, Biosilk, Bare Escentuals, Decléor, Md Formulations, Dermalogica, GHD og mange flere. BliVakker merker inkluderer over 150 forskjellige merkevarer og alltid med gratis frakt på alle ordre.

    BliVakker fører veletablerte og populære merkevarer til mye lavere priser enn i butikk. Kjeden importerer store kvanta, og selger fra lager som gjør at prisene kan holdes lave.

    I tillegg til BliVakker vennerabatt og salg, har BliVakker.no også jevnlig BliVakker lagersalg med opp mot 60% rabatt på utvalgte og svært kjente merkevarer. BliVakker.no har "Trygg e-handel"-sertifisering, pakkesporing, 14 dagers returrett og ingen tollavgifter.

    Einar Brandsdal etablerte BliVakker i 2009.

    Ved å kjøpe varer direkte fra fabrikker eller fra ikke-norske importører (såkalt «parallellimport»), kunne Blivakker.no selge varer til meget gunstige priser sammenliknet med norske fysiske butikker.

    BliVakker er i dag Norges største og mest lønnsomme nettbutikk for kosmetikkprodukter.

    BliVakker handler nå 60-70 prosent av sine varer i Norge, men får fortsatt ett til to brev i måneden fra leverandører som ikke liker det de holder på med - på grunn av de lave prisene.