Tiendeo official website
Registrer deg for nyhetsbrevet vårt
Vi er i ferd med å publisere tilbud fra Daniel Wellington.

Leter du etter de beste Daniel Wellington-tilbudene?

Hvis du er på utkikk etter de største Daniel Wellington-rabattene, er du på riktig sted. Her hos Tiendeo har vi alle katalogene slik at du ikke går glipp av noen online kampanjer fra Daniel Wellington eller noen andre butikker i Premium merker-kategorien i din by. Meld deg på vårt nyhetsbrev for å holde deg informert om nye tilbud fra Daniel Wellington og bli den første som får vite om de beste tilbudene online. Mens du venter kan du bla gjennom de nyeste katalogene i Premium merker-kategorien, som for eksempel Ralph Lauren-brosjyren "Tilbud Ralph Lauren" gyldig fra fra 24/10 til til 24/10.

Andre Premium merker-kataloger

  • Logo Tiger of Sweden
  • Logo Gucci
  • Logo Tommy Hilfiger
  • Logo Ralph Lauren
  • Logo Filippa K
  • Logo Lacoste

Daniel Wellington, alle tilbudene lett tilgjengelig

Daniel Wellington

Den preppy stilen er mer populær enn noensinne, det var et tomrom nettopp på klokkemarkedet. Det var noe som manglet, og det er dette tomrommet Daniel Wellington har som mål å fylle. De har en visjon om at alle som ser for seg en preppy person skal se for seg en person som bærer en Daniel Wellington-klokke.

Daniel Wellington reim: den tradisjonelle og likevel rene designen passer perfekt sammen med både den fargerike NATO-remmen og den elegante lærremmen, og DW tror at denne kombinasjonen vil appellere til nesten alle med sans for klassisk og tidløs design. 

Siden alle remmene til Daniel Wellington kan skiftes ut, kan du variere med en ny klokke hver dag i uken. Da lønner det seg å se etter Daniel Wellington rabatt hos Tiendeo!

NATO-remmen har sin opprinnelse i den britiske marinen, der dykkerne kunne bruke de sterke nylonremmene over dykkerdraktene sine. Selv om de opprinnelig ble fremstilt for å unngå rust, har de et utseende og en allsidighet Daniel Wellington elsker. Nå kan du også sikre deg en Daniel Wellington klokke med NATO-remmen.

Filip Tysander, grunnleggeren av Daniel Wellington, traff en fascinerende gentleman fra De britiske øyer i 2006. Denne mannen var inspirerende elegant, samtidig som han virket avslappet og ujålete. Han var alltid perfekt antrukket og elsket å kombinere armbåndsurene sine med gamle, slitte NATO-remmer.

I 2014 solgte Daniel Wellington for første gang mer enn en millioner klokker.

"Daniel Wellington eier dette tiåret" - slik beskriver Bloomberg inntoget til den nye klokkegiganten.